لطفا به صفحات قبلی هم سری بزنید.در ان صفحات فیلم و اهنگ و مطالب خنده دار و غیره بسیار زیاد است

کدستان

دوچرخه های زیبا و و دیدنی! + تصاویر

8. دوچرخه RS پورشه

می توان گفت دوچرخه Bike RS پورشه یکی از پرسرعت ترین مدل هایی است که پورشه می تواند بفروشد. این دستگاه با قیمت 8538 دلاری خود، بدنه تمام کربنی، سرعت 20 و رنگ زیبای خاکستری تیره با ترکیباتی از آبی روشن دارد. از آنجا که این دوچرخه برای مسابقه مناسب است، هنگام سوار شدن فراموش نکنید کفش هایتان را محکم به پدال ببندید.

 

9. دوچرخه S پورشه

با چند صد دلار بیشتر از پورشه Doppelkupplung – با جعبه دنده اختیاری 4080 دلاری در 911 – شما می توانید با دوچرخه جدید S پورشه خیابان ها را با سرعت طی کنید و به مقصد خود برسید. بدنه این دستگاه از آلومینیوم و کربن تهیه شده است. تسمه 11 سرعته و دیسک ترمز هیدرولیک باعث شده اند این دوچرخه پورشه بسیار راحت و دوست داشتنی باشد. متاسفانه، حلقه های توربو استایل با اندازه دوچرخه همخوانی ندارند.

 

10. S-Works McLaren Venge

مک لارن در همکاری با Specialized، تجربه مهارت خود در خودروهای فرمول یک را در بدنه دو چرخه پیاده و موتور آن را حذف کرده است. بدنه 907 گرمی فیبر کربن، آیرودینامیک کامپیوتری، گراف های سرعت و نموداری که نشان می دهد Venge تا چه اندازه از دیگر دوچرخه ها بهتر است، شایسته شهرت مک‌لارن هستند. بسیار عجیب است که این دوچرخه زیر 8 هزار دلار آمریکا قیمت دارد.

 

11. Smart ebike

کمپانی ساخت وسایل نقلیه برقی – Smart - این بار به ساخت دوچرخه برقی روی آورده است که ebike نام دارد. باتری 0.4 کیلووات، موتور الکتریک 200 وات و سیستم ترمز بسیار عالی از مشخصه های این دوچرخه هستند که می توانند سرعت پدال ها را به 24 کیلومتر در ساعت برسانند. پدال های این دوچرخه از حالت کاملا برقی به حالت استفاده از پا قابل تنظیم هستند. این دوچرخه جایگاه اسمارت فون و پورت USB دارد. دوچرخه های کمپانی Smart اعلام کرده است این دوچرخه ها را در شهر منتخب خود و در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد.

برترینها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:دوچرخه های زیبا و و دیدنی! + تصاویر,دوچرخه,, | 9:13 | نویسنده : پرهام اسدی |
  • دانلود
  • آی سی ام پورتال
  • موس

    جاوا اسكریپت


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب